denviantART.com

Hej, har absolut ingen lust att blogga idag. Känner mig ganska kass, eller iaf när det gäller att måla. Kolla in den här sidan, http://kleinmeli.deviantart.com/gallery/#_featured Eller h*ns bildet. Finns en miljon andra super bra bildet. 
  Det är konstigt att jag sitter och tittar på sånt. Jag vet att jag får mega dåligt självförtroende. Men får skuldkännslor för att man sitter och kladdar upp hela ritblocket (7sidorkvar). 
  Men änndå så är det bra att sitta och kladda, för kankse en dag blir jag så bra. Men det känns nästan som om den dagen inte kommer inträffa. :P 

Satt och kladdade tills kl vad halv 4 i natt. Blev inte ett så jätte bra resultat, men om jag fortsätter att öva... Kanske någongång i framtiden blir den strålande. 
Men innan jag började teckan så tog jag upp alla manga böcker jag hade lånat och på en utav dom satt ett tuggummi. Fy fan va äkligt det va! Det var tuttifrutti smak på den, fan jag smakade inte! Lovar!!!!! Trodde att jag skulle spy, har mega fobi för tuggade tuggummin. Mega super as äckligt!

Ska gå och hämta boken och se om den fortfarande luktar, ska sätta mig med min iPod (hittade sladden! :D) och "kladda" klar min avatar bild. Mitt inlägg gav mig lite självförtroende igen.  Och titta det blev ett ganska långt inlägg. Jag som absolut inte kännde för att skriva. xD 

Sofia s luktar tuttifruiit. *spyr*

      
Någon tjen från Witch, serie på Jetix, Will tror jag hon heter och Ga-Woon Kim från Kill me Kiss me serien (manga)




EDIT: Det är en hon som har målat alla bilder i länken.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0