BF

Hej! Idag slutade jag vid tio i 12. Hade typ föreläsning med någon gammal dam som hade bott eller varit fången i ett koncentrationsläger i tyskland. Var väldigt intressant att lyssna på och väldigt hämskt.
  Sista lektionen hade vi inställt, så när föreläsningen var slut sprang jag och Johanna till bussen, tur att vi han med. :)

Igår så var jag och Joahanna och simmade efter skolan. Herregud va jobbigt det var! Haha, simmade bara 438,5 meter. Eller 17 och en halv längder. Tror att johanna simmade typ 700 eller något likande, fast hon simmar lite fortare än mig.

I måndags valde vi till gymnasiet, jag valde som första. Barn och fritid på Almås, om jag inte kommer in på det så blir det förhoppningsvis Barn och Fritid lärlingsutbildning. Då skulle jag gå i skolan två dagar arbeta på boda tre dagar. Lät roligt, men jag känner faktiskt för att gå i skolan eftersom jag tycker BF låter riktigt rolig. Var nervös när jag höll på, var så rädd att trycka på fel poch det blev inte bättre utav att Pia våran SYO sa att det kan vara många som säker så det kan vara svårt att komma in. Det låter ju som, i mina öron, att alla andra kommer komma in förutom jag. Då blev jag rädd! Men sen sa hon att jag hade väldigt bra meritvärde, 230. Kanske ganska bra.. :)

Vet inte riktigt vad jag sla göra nu, ska dansa idag men bussen gå inte förrens halv sex och nu är klockan två. Har lite läxor att göra till imorgon och fredag så jag ska nog göra dom nu. Hejdå ! 

Sofia s.
 
Zac Efron, gjorde den här tror jag innan jag började skolan denna terminen. Eller någon helg precis efter vi hade börjat, kommer inte ihåg. Bilden kommer ifrån en FRIDAtidning 1:a nr detta året. :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0