Rubriken på det förra inlägget är ett rikigt gulligt namn. :)

Hej på er!

Blev nästan fälld på väg upp till mitt rum nyss, katten Tudde låg på golvet och såg helt oskuldsfull ut men när jag gick förbi sträckte han ut tassen. Tänk om han hade varit lite större, då kunde det ha gått riktigt illa. Hehe.

Blev inte så mycket eld idag, det var så många frysna löv i högen och när dom tinade blev det alldeles blött. Så vi fick grilla våra korvar i grillen.
  Mina kusiner Wilma och Elias var där. Är riktigt avundsjuk på Wilmas hår, det är långt brunt och vågigt. Och hennes ögon är stora, runda och bruna, vacker vackert.

Åkte hem till mamma vad halv 6 tiden tror jag, sen brottades jag med Jonathan. Han vann eftersom jag gav upp. Om jag inte gjort det skulle jag nog ha vunnit. :D
  Sen kollade vi på melodifestivalen och åt smörgåstårta. Mumma! Förutom dillen och paprikan. Hatar dill, det är så fiskigt och jag hatar fisk. :P Resten var gott!
  
På tal om melodifestivalen, Amy Diamond ser inte ut att vara 16... :S Hon ser ut att vara 13, det är helt sjukt. Mamma trodde det berodde på hennes glugg mellan framtänderna, men hon ser lika barnslig ut på långt håll. Speciellt med dendär låten. Svängig men fruktansvärt barnslig, om det hade varit jag som stod på den scenen hade jag velat ha något tuffare. Fast jag kommer antagligen aldrig stå på den scenen så som jag sjunger. xD 

Ska Ska ska ska ska spela sims nu! Ska trycka på knappen direkt efter att jag har tryckt på spara knappen här. Jag Lovar. ;)  
  Men innan jag gör det ska jag lägga upp några bilder från mitt sims sen i måndags/tisdags. Om ni vill se, annars kan ni ju börja blunda efter denhär meningen. ;)

Lovar att jag ska simma lugnt.
Sofia s.


Iband är det riktigt läskigt när dom kolla på en sådär. :S
                                
                         Paret Stenström, direkt efter att Hannes friat.       Första bästa stället, diskbänken!                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0