Tors dag.

Hej! Sitter och lyssnar på Helena med My Chemical Romance. Det är nog en utav dom bästa låtarna jag vet.

Åt för en stund sen, paket lasange. Var ganska god, smakar som skolans. Jonathan tyckte dock inte att den var så smaskens. Men när jag började lära honom klockan så sa jag att om han inte äter kommer det han lärt sig gå in i ena örat och ut igenom det andra. Då åt han och lärde sig lita om klockan, halv och hel. Jag är bäst!
 
Var i skolan idag, mådde inte jätte bra imorse när jag gick upp. Fast sen blev det lite bättre. Hade bara ont i huvudet och blev bara lite snurrig när jag reste mig upp.
  Hade bild idag. :D Det är ett utav mina favorit ämnen, fast det verkar som om alla andra hatar det. Men smaken är ju som baken och min bak är ju skit snygg. ;) Hehehe. Janos bak är inte snygg, speciellt inte när han halv ligger på bordet
. xD Urk.

Nu måste jag göra kemi läxan som vi har tills imorgon, verkar hyfsat lätt. Vi fick den i onsdags men då var ju jag sjuk. Så jag skrev av den av Johanna på bussen hem, mådde ganska illa efter det. :(

Hejdå!

Sov sött - Sofia s.

Bra chefer har engagerade medarbetare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0