Taco kväll!

Hej! Har precis borstat tänderna med super tandborsten (återkommer till den sen), tvättat mig och tagit ut linserna. Det betyder att jag snart ska lägga mig, är super trött!

Idag flöt skolan på som vanligt, var med på idrotten fast inte allt. Har nageltrång! :(
  När jag kom hem slängde jag mig i soffan med några mandlar och kollade på Zack och Codys ljuva hotellivpå disney channel. Sen snurrade jag i köket med Jonathan, vi snurrade på Tudde som slängde sig mitt på golvet. Dumma katt! :)
  Sen packade jag i min lilla lilla påse och åkte iväg till pappa. Handlade lite, kom hem och löste Borås tidningens svåra soduko! Vi klarade den! Tjoho! Sen gjorde vi tacos och kollade på let´s dance. Åt alldeles för mycket *Suck* När hjälp! började stack jag in tillmitt rum och satte igån Zoo Tycoon 2! Sen blev jag trött och gick och borstadetänderna. 
 
Det är nu jag tänker berätta om min super tandborste! :D Pappa har nämligen köpt ny tandborstar till oss, en sådan medorange tungskrapa. Har haft en sån innan, fast det var lite skillnad på denhär nya. Den innahåller silver-ioner som motverkar bakterieväxt. Låter ju bra, men vad fan är silver-ioner? :S Svara om ni vet. Kan förresten tillägga att min tandborste är grön. Hehe. ;)

Tänkte säga godnatt till pappa och Oscar nu, får väl säga godnatt till er också! Helst innan kl 12. ;)

Godnatt - sofia s.

Innan kl 12?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0