Söndag

Hej! Vaknade vid 12 idag, jobbigt. Dagen går så fort, man hinner inte med någonting.
 Fast lite har jag ändå hunnit med, några tal matte. Skulle behöva göra mer men jag fastnade. Får fråga Helen imorgon på EATn hur man gör. Jag har också skrivit upp alla engelska glosor. Har prov på onsdagen veckan efter lovet. Har inte övat någonting, och vi ska få ytterligare 70 stycken. Alldels förmånga enligt mig.

Nu när jag ändå skriver om prov kan jag ju berätta att nästa vecka har vi nationella prov, ett på tisdag och ett på torsdag. Båda två är i Svenska, det första på tisdagen är läsförståelse. Tror att det kommer gå hyfsat bra och det andra på torsdag är en skriv uppgift, det kommer nog att vara svårare. Min starka sida är absolut inte att skriva. Jag avskyr att skriva igentligen. Tycker till och med att blogga är jobbigt ibland, allt man skriver känns så hafsigt. Men det har nog lärt mig lite, fast jag vet inte hur. Kankse att uttrycka mig?
 
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kollade lite på en film på Disney Channel men jag har sett den så många gånger. Ska nog kolla lite kläder på Ellos och spela sims. 

Simma lugnt!
Sofia s.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0