Snabbis!

Hej! Har haft noll ork att blogg det senaste. Hr hunnit med att gör a mycket, fast det jag igentligen borde göra.

I Lördags hade vi vuxenkalas för lille lille bror, i söndags var det dags för barnkalas med lille lille brors kamrater. I måndags kollade jag på tv i ca 3 h och 30 minuter, om inte mer. :S Gjorde också ett engelska prov i skolan, ska antagligen förtsätta imorgon. Idag har jag simmat 1Km (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) men Johanna. Var mega super jobbigt. Och tillsist så har jag kollat på Cullbergbaletten. Det var roligt och konstigt. Fast tanterna stank tantparfym och jag är lite känslig mot stark lukt. :/ 

Yes, det var nog allt om dom senaste dagarna. Har säkert hänt en massa mer,  men det få gå i glömskan.. finns det något som heter så? :S

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0