Partypingla

Godkväll! Eller kanske god morgon, god förmiddag det beror ju på... 
  Sittar alldeles ensam hemma hos pappa, han är på party med Annika. Kul för honom, här får ju jag sitta hemma med min godispåse, chipspåse, cider och vin. ;)  Hahaha, stryk det sista. Det står nämligen det i köket. Men jag lovade att inte dricka någonting, hehehehe. 

Har ingen ork att skriva, det blir inte bra. Men kan berätta kortfattat vad jag gjort denhär veckan. 

Måndag - spelat sims. 
Tisdag - spelat sims och åkt buss hem till pappa, kollat på Heroes säsong 3.
Onsdag - kollat på tv och varit i knalleland med pappa. Köpte ett par svarta mukisbyxor, äntligen! kollat på heroes säsong 3.
Torsdag - kollat på tv och löst suduko. 
Fredag - damsugit hela lägenheten! 

Japp, det var hela veckan väldigt kortfattat. Men den har inte varit så händelserik... Snart börjar let´s dance! Så hejdå på er oh hejsan godispåse! :D

Sofia s. 
                            


The sims 2 - Nattliv kvateret


Kommentarer
Postat av: Linnea

Heroes är bääääääst :)



(efter scrubs)

2009-02-13 @ 23:58:30
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0