Lördag 28/02

Hej!
Idag har jag varit i stan med Johanna. Var länge sen jag var där, speciellt men Johanna. Hittade lite saker, mäst svarta faktiskt. Svarta leggins, svart t-shirt, svart linne, svart tunika, vit t-shirt med svart tryck och svart nagellack. :P
  Kom till stan vad kvart över 10 och stannade nog tills kl var 3, halv 4. Då hade vi båda två granska ont i fossingara.  Efter att Johanna hade gått så gick jag upp till Faster Anna där pappa och lille store bror Oscar var. 
  När vi åkt från Anna åkte vi till Coop, då kom jag på att vi kunde göra kladdkaka, eller jag. Den blev riktigt god för att vara min alra första kladdkaka som jag gjort på egen hand. *stolt* :D

Har precis målat naglaran med mitt svarta nagellack, snyggsigt. ;) Fast jag måste ju ta bort det, svart nagellack är mer höstigt och vintrigt och imorgon är det första mars, då kommer ju våren enligt almanackan. Hehe.

Måste snart rusa iväg och ta ut pappers tussarna jag har i näsan, hoppas att det slutat rinna för papparet gör att det kliar som fan! Har jag sagt att jag hatar vara sjuk?

Hejdå! Sofia.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0