Kopfschmerzen :( *

Hej! Har haft ont i huvudet nästan hela dagen idag men annars har det varit ganska bra.
  Gick upp vid kvart över 6 för att duscha, mitt hår var som ett packet margarin, och medans jag duschade funderade jag på varför man ibland inte orkar att duscha, det är ju så himla skönt. Speciellt på morgonen när man går upp ur den varma sägen och kyllan piskar en, då hoppar man in i duschen och blir varm igen och samtidigt ren. 
  Ja det är frågor som kan hålla mig vaken en en natt, eller snarare 5 minuter. 

Har precis ätit, bacon lindade korvad med pommes. Innan det gjorde jag lite matte och skrev upp dom nya tyska glosorna, fick förresten nästan alla rätt idag på tyska glosförhöret på . Skrev ihr iställer för ihn, eller på svenska er istället för honom, fast det tänkte jag inte på då. Sen var nog allting rätt. :D

Nu ska jag på toa, hehe. Sen vet jag inte vad jag ska göra... kanske lite mer matte. :)

Sofia s.

För ett ensamt hjärta är ett vänligt ord som ett vårregn
Turkisk ordspråk


*huvudvärk på tyska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0