Fredag den trettonde

Paraskavedekatriafobi - fobi för fredan den trettonde.

Har precis kollat på Let´s dance skräck fredag och proppat i mig så mycket godis att jag mår illa. Bara tanken att gå tillbaka till tv:n gör mig illamående. Usch! Jag hatar att jag älskar godis! Varför ska det vara så förbaskat gott? Eller varför ska det vara så forbaskat onyttigt? Det hade varit bättre om godis varit jätte nyttigt och samtidigt jättegott. Finns det något som är det? Mandlar, mums! Hahaha. 

Har ingenaning om vad jag ska hitta på nu, pappa och Annika kommer inte förrens vid tvåtiden så jag har fortfarande ca 4 h och 40 minuter kvar att ha tråkigt.. 
  Kommer antagligen spela sims, Wii och kolla klart på Let´s Dance. Hoppas att Carl Jan eller Kitty/Ponnyn åker ut.

Hejdå ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0