500m

Hej!
Idag hade vi nationellt prov i svenska, läsförståelse! Var inte så farligt som jag hade tänkt mig, fast vissa frågor var ganska kluriga. 
  Hade med mig mandlar, vindruvor och loka. Var kankse inte så smart att ha med sig kolsyrat vatten eftersom det lätta sprutar ut över hela bordet om man råkat skaka den och jag hade ju absolut inte skakat den och det var absolut inte jag som fick vatten över hela bordet. Ja, jag är otroligt ironisk. Fick faktiskt vatten över hela bordet, typiskt mig? Svaret är nog ja! 
  Efter provet hade vi idrott, hade bytt om och tänkte vara med. Men fick plötsliga smärtot i magen och ryggen. Goddag mensverk! :D Så jag satt och hejade på mitt lag, vi kom faktiskt 4a, var 6 lag. :P Tror att dom hade vunnit om jag hade varit med. :P

Efterskolan simmade jag men Johanna. Hade mensvärk hela tiden men lyckades ändå simma en halv kilometer. Johannas resultat kan ni läsa på hennes blogg. Man kan säga att hon simmade lite längre än mig, fast hon hade ju inte mensvärk. ;)
  Efter vi hade simmat tog vi bussen hem, då somande jag. Tror att jag var ganska trött, hehehe. 

Nu ska jag gör matte, måste värkligen göra, men jag orkar inte. :P

Talpar! ;)
Sofia s.  

Kommentarer
Postat av: Linnea

hehe, jag fick okså vatten över bordet ;)

2009-02-04 @ 22:15:51
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/
Postat av: jenny

haha, heddi bah: har du redan spillt?



haha, ursäkta men jag tycker att det är askul xD

2009-02-08 @ 09:32:56
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0