Snart lov!

Hej!

Kom hem från en liten stund sen från Fristad. Ska egentligen ha lov nu, men var sjuk några dagar under praktikveckorna så jag tänkte ta igen lite av dom idag och imorgon. Sen får jag lov på riktigt! :D Ångrade mig nästan lite imorse när jag gick upp vid sju. Det hade varit väldans gottigt att få ligga kvar några timmar till.

I helgen så har jag varit hos farmor och farfar och gjort marsipanfigurer och bakat GRÖNA bullar med kusinerna. Stannade tills på lördags förmiddagen då mamma kom och hämtade mig.
  Har inte för mig att jag gjorde så mycket den dagen, kollade på film och gjorde pepparkakshus med Jonathan. Vi gjorde varsin sida. Min blev snyggast! ;)
  I söndags så vaknade jag utav att brandalarmet gick igång, var inte dirket det mysigast sättet att vaka upp! Mamma fyllde år i lördags, så vi firade henne!

Sen vid 5 tiden så åkte jag hem till pappa igen. Spelade lite sims då. Det är ju så roligt, fast lite creepy när "ens barn" har sina haka aldeles för lång in så att tanköttete eller vad det är sicker ut! Steckars henne. :(


Det sticker ut under munnen! :(


Så söta! :) Har kollat upp vad dom heter nu, Felicia och Livia.
(Det är Livia som har det konsitaga med hakan. bilden togs några dagar innan hon växte upp)


Lite frieri blev det också. André och Charleen. :)

Har blivit väldigt mycket sims 3 det sista. Men det får ni stå ut med. ;) Ska kanske göra en blogg med BARA sims!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0