Slut

Hej!

Nu är min APU-period helt över! Tråkigt men väldigt väldigt skönt. Idag så var det inte alls så kul, hade bara två barn från min avdelning och så var vi den andra avdelningen. Gillar inte rikigt den, det är så litet och tråkigt. Det roligast var rasten då jag bjöd på fika, titta på film när med dom andra barnen när mina sov och att få gå hem! ;) Haha. 

Idag så skulle jag ha åkt hem till mamma, men hon skulle inte till stan idag som hon hade planerat så vi bestämde för att ta det imorgon. Då kan ju spela sims 3 hela kvällen! Tjoho!

Ska till knallelend om en stnd tror jag. Frågade om pappa skulle handla idag och ville slänga av mig på vägen. ;) Ska försöka hitta något snyggt och mysigt att ha på mig på julafton.

Det var allt jag ville skriva, tror jag..

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0