Rast, rast, rast!

Hej!

Idah har jag nästan bara haft rast! örjade dagen med ULS såm vi fick sluta 10 minuter tidigare ifrån, sen håltimma i 1,5h. Sen Matte, som vi fick sluta hela 20 minuter ifrån. Sen lunch och håltimma i två timmar och tjugo minuter. Skulle igentligen haft ULS igen, men vår lärare ställde in den för dom som klarade provet vi hade innan APUn och det gjorde jag. ;)
   Satt alldeles ensam under den rasten, 1 och en halv timme, i biblioteket och gjorde Idrotts uppgifterna som ska vara inlämnade på torsdag. Blev klar med nästan alla, ska bara göra den och renskriva allting på datorn. Sen så är det klart! :) Tills sista så hade vi Idrott sen slutade vi. :)

Om ca en timme så ska jag till Åhaga och vara med och informare om styrelsen på kulturskolan, eller jag tror ial att det är det vi ska göra.. är ny och fattar inte riktigt allting. Alla andra är typ veterander och har varit med sen dom började på kulturskolan. eller så känns det på mötena, eftersom dom vet precis vad dom pratar om och jag sitter där som ett litet frågeteckan! :P Haha, ska lyssna på min kusin som ska uppträda då också.

Ska gå och plocka upp mina idrotskläder och lästa lite Arbetssätt och lärade, har prov i det på torsdag.

Ha en bra kväll!


   
Här är mina första, födda tjejer i sims 3. Har alltid fått killar inna. Dom är tvillingar, Livia och.. Threse? Kommer inte ihåg vad hon rödhåriga heter. :P
    Iaf så är dom inte enäggstvillingar eftersom Livia har brunt hår med bärnstensfärgade ögon och Terese? har rött hår och LILA ögon. Förstår inte hur dom fick dom ögonfärgerna, Mamman Charleen har mörkgröna ögon och pappan (kommer inte ihåg vad han heter) har mörkblåa.. Det går ju inte att blanda till någon av barnets färger. Haha, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0