Minimidja!!

Hej hej!

Har inte orkat att blogga dom senaste dagarna, har ju firat jul och sånt. :)

Fick massor mar roliga grejer, bl.a Wii Fit plus. Pötsligt blev det väldigt roligt att träna! Några presentkort, fyra halsband och lite annat. :)

Idag så gick jag upp vid 7 och åkte iväg till Ullared och shoppade lite, vi var tvugna att åka dit och byta mina termobyxor som jag fick av pappa i julklapp, doma var alldeles för små. Hittade lite kläder och ännu ett halsband. Har nog ca 20 halsband nu, haha. Hittade också en mössa, eller pappa hittade den men när vi kom hem så ville han inte ha den. Så jag fick den. Den svart med ett S i pannan, kan antingen stå för Sofia eller Stridsberg. ;)
 
På tal om för små termobyxer, povade några andra. Dom var skit snygga, vita och alldeles lagom tjocka. Men det dumma var att storlekarna var väldigt konstiga.
  Provade först ett par L, man måste alltid ta en storlekstörre när man handlar kläder där, men dom var alldeles för små. Gick absolut inta att knäppa. Så jag tog ett par XL och dom var också försmå. På låren satt dom hlet okej, men midjan. Herregud! Värre kändes det när jag istället tog ett par XXL (!!) klart att dom också var för små. Helt sjukt! Gick knappt att knäppa dom, och det var XXL. Väldigt skummt och tråkigt eftersom dom var så snygga. 
  Fick gå och prova ett par på herrarnas avdelning, tyvärr så fanns det inga vita. Men hittade som tur var ett par. Så nu kommer jag inte att frysa om benen när jag ska flyga ner för backarna när vi åkte upp till kläppen. 
  Ska dit med Farmor och Farfar och faster med familj den tredje och stanna där en vecka.

Nu så ska jag gå och borsta tänderna och tvätta mig, sen ska jag ätta mig i sängen och rita lite på Kenza. Har fortsätt på håret på andra sidan unde handen nu. Och det går fortfarande skit bra! :D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mamma Ann

Sv: Sorry att jag glömde att fota dina fina mackor men det kommer säkert fler tillfällen!



Är det på söndag ni ska åka?



Kram!

2010-01-01 @ 19:22:15
URL: http://www.annsann.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0