Lör, sön, mån, tis..

Hej!

Har inte haft tid eller ork att skriva dom senaste dagarn. :)

Var på julbord i lördags med släkten på pappas sida, mysigt! Åt absolut inget godis, utan istället åt jag tre clementiner. Plus all julmat!

I söndags så vaknade jag vid halv 11 och hade jätte ont i huvudet, lång och läste fram till 3 då jag skulle äta och sen så åkte jag och hade dansföreställning i kyrkan. Gick väldigt bra, fastän att jag var super nervös och hade ont i huvudet. :) När jag kom hem så la jag nmig och läste en stund till och sen kollade pappa och jag på film tills klockan var nio, då gick jag och la mig i sängen ingen och läste fram tills klockan var halv 2. Hehe.

Igår så började jag inte så tidigt som tur var! Haha. Dagen gick hyfast snabbt, kom hem strax innan 4 och å mat och fixade mig. Sen åkte jag iväg på styrelse möte på kulturskolan, har inte kunnat vara med på dom två senaste mötena så jag hängde inte riktigt med i allting. Hoppas att det går bättre nästa möte nästa år. :)

Och idag har jag inte gjort så mycket än förutom att jobba. :) Började vid halv 7 imorse. Så jag var tvungen att gå upp kvart i 5. Trodde att jag skulle somna den fösta timmen, det var ganksa lugnt då. Sen har det varit fullfart hel dagen! :)

Ska kolla igenom ala blolovin inläggen, det stod precis 106 men precis när jag kollade på fliken så bytte det till 107. Undrar om jag kommer att ta mig igenom alla idag?

Hejdå!


Min galna sim som står och pratar med sig själv. :)


Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hehe vilken tuff brud =)

2009-12-15 @ 21:32:21
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0