Onsdag

Hej!

Sitter med familjens bärbara i köket och kikat runt lite. Ska snart kila upp och lägga mig och läsa Sagan om ringen som jag började med i måndags.
  Egentligen är det en lånebok, från dalsjöfors bibliotek tror jag, och den skule varit inlämmnad senast 1988-01-12. Hehe, lite sent nu kanske. ;)

Idag så vakande jag vid halv 11 och gick ut en sväng med Molle sen så åt jag frukost och spelade uno med Jonathan tre gånger, vann alla tre. Hehehe. ;)
  Sen så smsade jag Johanna och frågade om hon skulle ville hitta på något idag, och det ville hon. :D Så vi bestämde oss för att gå ut och gå en sväng.
  Efter "en sväng" så gick vi hem till Johanna och kollade på Gossip Girl tills det började mullra och gå gick vi och åt glass istället. Vilket vi borde ha gjort när vi kom tillbaka, eftersom vi var väldigt varma! ;) 
  Sen så kollade vi på lite foton och snackade och sen mullrade det i min mage och jag åkte hem och käkade spagetti och köttfärssås. Hade inte ätit på heladagen, om man inte räknar glass som mat. :) 

Nej, nu ska jag stänga ner och slänga mina linser. Tror att jag har haft dom i över en månad nu.. 
 
Tack för idag Johanna! Älskar dig super duper mycket! Säg till när du vill boka flybiljetter  till USA! <3

 Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, till jul kanske? ;) Jag älskar dig med! <3

2009-08-18 @ 09:40:26
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0