Jag har valt helt rätt!

Hej!

Sitter och tecknar på en ny framsida till min kalender, man kunde nämligen byta ut det. Så varför inte göra en alldeles egen! :D

Idag så började vi vid åtta, var nära på att komma försent! Bussen var försenad p.g.a trafiken så var inte framme förrens 4 muniter innan vi började. Som tur var så hann jag! Och det var tur eftersom den lektionen, ULS, var jätte rolig och spännanade. Just nu så läser vi om barns utveckling från 0-6 år och efter dom här två lektionerna vi hade idag med det så känner jag verl´kligen att jag har valt precis rätt!! :D

Slutade vid tio över 3 efter att ha haft 50 minuter information om idrott och hälsa. Fick veta att vi kommer att ha dans! Kommer att äga ut alla! Mohahaha! ;)
  Fick även veta igår att mamma hade haft samma lärare som jag har, LG heter han, 1986-87. :)

I kväll så ska jag kolla på Linas kvällsbok om jag orkar, slutade ganska sent. Kankse slänger in någon timmes Sims också, har kommit på att det är jätte bra att hämta inpiration ifrån IKEA om man nu har slut på det! 

Puss!

 
Min middag idag! Hahaha! xD

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Ja, det kan jag ju göra. ;)

2009-08-25 @ 19:04:01
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0