s.s.s.s.cs.cs

Hej! Har ingen lust att fantisera ihop en vettig rubrik.

Hann tyvärr inte lägga upp bilden igår och har inte orkat ta kort på den än heller. Förhoppningsvis så gör jag det imorgon.
Anledningen till att jag inte hann igår var att jag skulle in till stan och repa inför dansföreställningen som ägde rum idag. Var härligt att få dansa på en scen somär speciellt annpassad till dans, alltid innan så har scenen varit för liten så att har fått dansa trångt eller så har golvet varit sten hårt.

Innan dansen så tog jag bussen till stan medlille bror och kollade min syn, det var visst ett år och tvåmånader sen jag gjorde det sist, tiden går fort.. Fikcveta att min syn har blivit lite lite sämre, eller så sa han att det var normalt. Kommer inte ihåg.. Behövde iaf inte byta styrka på linserna.
  Efter synundersökningen så gick jag till regionsteatern för att repa med alla klarinettisterna en sista gång, sen började föreställning nr 1. Som gick ganska bra, gjorde nog några små missar. Efter detså började förreställning nr 2. och den gick kanon! Det var så skönt efteråt, då man kommer på att man aldrig mer i hela sitt liv behöver dansa den dansen mer! 
  Så efter en massa applåder så åkte jag hem till pappaa och där har jag varit sen dess. :D

orkar inte avsluta på något vettigt sätt, min rygg bränner! Och förresten, jag är ledig imorgon! Woho!

Så hejdå och natti!
sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0