Lördag

Hej!

Ännu en vecka har gått, undrar var all tid tar vägen..

Denna veckan har varit ganska lugn, fick reda på att jag fick VG+ på min labbraport. :D Och så har jag haft nationella prov i matte i torsdags, dom var mycker enklare än vad jag trodde. :)
  Igår så jobbade jag på mammas jobb hela dagen, slitsamt men roligt. :)

Idag så har jag varit med Robin hela dagen, från typ ett till nio. Hihi. Vi åt glaggtårta och kollade på fredag den 13:de, usch usch usch! Kramade nog sönder hans kudde. :P

Imorgon så är det dans som gäller, är lite nervös. Fast inte lika mycket som jag var vid förra föreställningen. Hoppas bara att jag inte gör fel, som att börja för tidigt på ett ställe.. Önska mig lycka till!

Nu så ska jag kolla lite bloggar och sen ska jag kolla på Alvin och gänget. :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0