Långfredag

Hej!

Vill ni veta hur många timmar jag sovit i natt, eller rättare sagt i morse? Ca. 4. :)

Igår innan jag gick till bion för att möta johanna och hämta ut biljetterna så gick jag till hämmakväll och hämtadd mina böcker, När jag hör din röst och Ljudet av ditt hjärta. Mamma hade den sista okcås men det skulle bli för tungt att släpa med den också, även fast jag ville det. ;)
  När jag hade fått böckerna gick jag till bion och bestämde mig för att hämta biljetterna själv så att det var säkert att vi fick dom i god tid. 
  Sen gick jag in på H&M och träffade Linda. Förresten så fyllde hon 16 i onsdags, grattis igen! Efter en stund kom Johanna och anslöt sig till oss. 

Vid 3 tiden började filmen, Kenny Starfighter var väldigt snygg! Hahaha, eller inte. Men Björn Gustavsson eller "Lenny" och Bill Skarsgård eller "Pontus" var det. ;) 
  När filmen var slut så gick vi med rangliga ben mot Gina Tricot. Köpte en svart kjol, ett par svarta shorts och en lila tröja. 

När jag kom hem hjälpte jag pappa att städa,damsugade hema lägenheten förutom Oscars rum.
  Sen vid 7 kollade jag på Vänner, har missat det två dagar i rad. Eller kankse bara en, har för mig att Johanna sa att det inte var en dag. 
  Efter vänner sprang till tv rummet och skulle kolla på Ghost Whsperer, men det var någon film i stället.
  Besviket satte jag mig i sägen och kom på att jag hade två böcker att läsa så jag satte mig och läste i ehm halvtimme sen åt jag toast och kollade på 27 deresses. 

Efter filman satt ejga mig igen och läste och läste och läste och läste och läste tills jag tillslut somnade vid halv 6. :D Sen sov jag och drömde och Edwin och häxor och att jag behövde köpa nya skor till någon hela tiden. Den som har läst böckerna vet nog vad jag pratar om. Haha.  
  När jag vaknde och berättade för Pappaoch Annika tyckte dom att jag var hel skum, speciellt när jag visade dom texten på baksidan: "Varning: vinsinnigt beroendeframkallande!"
  Efter en sabb frukost, var inte alls hungrig så slängde jag mig på boken och läste slut den... och den var bra, väldigt bra. Obeskrivligt bra! Så bra att jag inte riktigt vet hur jag ska avsluta mitt inlägg. Haha.

Nu måste jag nog ta och klä på mig, klockan är ju ett och jag är pigg som en... vet inte vad, man jag är inte så trött iallafall. :D

Hejdå!
Sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0