090427

Hej!
 
Måndag igen, fick reda på lite prov idag. Ett prov vi hade om svenskspråkhistoria som jag fick G+ på och ett grammatikprov vi hade för ca två veckor sen i engeska, fick VG på det. :)
  När jag kom hem så fick jag muta Jonathan med att vi skulle hoppa studsmatta sen om jag fick kolla på Gilmore girls, det funkade. ;) Hihi. Sen efter lite studssande så blev det stud. Var inte riktigt nöjd med mitt G+, så vår lärare sa att vi fick ta hem och göra klart den sista frågan som man kunde få 20 poäng för, om jag får det så kan jag kanske höja mig till ett VG.

Nu till något helt annat, skulle ha laggt upp en bild som jag ritade klart i fredags, fast batteriet var helt tomt. Så jag kan inte fota den. Ska nog göra det ikväll så får jag se om jag hinner lägga upp någon bild imorgon.

Ska kila tillbaka till svenska börckerna nu och göra klart det sista i provet, måst lämna in det imorgon. Sen blir det Cityakuten och en clementin. :)

Hejdå!
Sofia.s - The little man in a black kubb hatt. :D   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0