Torsdag

Hejhoppa lusloppa ! :D

Idag var jag i skolan, och det känns som om jag har jobbat på riktigt mycket idag. :D När vi hade Sv så jobbade Iofs inte så mycket. Började på en berättelse. Och på So:n så jobbade jag på. :) Och på tyskan gjorde vi inte så mycket och på Eat:n jobbade jag mycket och sista lektionen, Musik så jobbade jag lite. xD Men över kag var det mycket känns det som. 

När jag kom hem så skyndade jag mig att göra iordning  mat så att jag inte missade så mycket av Top Model 3, eller 4 ?  Sen har jag bara sutit där och knaprat på Cheerios med Jonathan. Mumma ! :D
Ska nog öva på hemkunskapen och skriva lite på en engelska uppsats. Då jag avsluytar med att säga att jag nog kommer att ha tråkigt. ;D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0