Montag (måndag)

Hej där alla blåbär !

Idag följde min tyska, Lena med mig till skolan, tror inte att hon tyckte det var så kul. Vi pratade nästan bara svenska helatiden. Förrutom på engelskalektionen. :)
  Hade orgentering, det gick väl sådär. Sprang på 1h och 6 minuter. Mellan bra enligt lärarna. :D

Efter skolan hängde jag med Lina Petterson hem. Med mig följde så klart Lena, tysken. Och Linnea och hennes tysk. :) Vi hade väldigt kul. Gjorde pasta och falukorv, big sausage. Hahaha. XD Sen åkte vi till en stuga mitt ute i skogen och drack saft och åt kakor och bullar. :D Det var väldigt mysigt, och eftersom det inte fanns någon el så tände vi en brasa i kaminen och hade oljelampa. :)

Nu ska jag lägga mig och göra det sista av matten, har prov i morgon. :(
Lycka mig till. :D Puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0