Måndag

Godnatt.. snart :D

Idag har jag varit i skolan, som vanligt. Hände inte så mycket, var snuvig och trött. Efter skolan hängde jag men Johanna hem. Vi skulle plugga engelska. När vi kom hem så ät vi och jag stte macka i halsen när jag skrattade. Det var ju lyckat, var tvungen att skrika för att någongång få någon luft. Hahaha..  Sen satte vi oss i hennes rum och läste ur engelska boken. Efter typ 3 gången så kom jag på att vi skulle läsa på brittiskengelska, det blev typ tant engelska. Som pang i bygget. :D Hahaha. Gick sedan hem med henne och Fia som följe en bit.

Ska tvätta av sminket och lägga mig och läsa "hur kär får man bli".

Puss och natti

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pang i bygget var det ja! xD

2008-09-02 @ 16:32:09
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0