Freeedag !

Hej hopp snigel.. vågar inte fortsätta.

Idag är det fredag, det betyder sista skoldagen för denhär veckan. :)  Idag så hade vi bla. vikarie på matten och No:n. På matten satt vi och pratade i 60 min om repetionsuppgifterna och lite annt som vi inte riktigt förstod. Då kom jag på en fråga: Varför ska vi kuna detta? Hahaha, liksom det såg utt att vara jätte svårt. Så därfår frågade jag. :P DEt blev pinsamt då. HAhaha. Sen efteråt så sa han en massa grejs om min fråga, blev skit skraj. Trodde att det var någonting fel. Men det var det nog inte. tror jag. xD Hahaha. Johanna sa at jag såg typ jätte rädd ut att jag var nära på att börja grina. Och det kändes det som. Kunde inte kontrolera någonting. Pinsamt, för tänk om han såg det på mig också. xD
  Sen hade vi Hempunskap, gjorde kyckling med klyftpotatis och sås. Blev jätte stressad eftersom det tog ganska lång tid att göra det. Sen fick vi nästan springa till bussen. Hade tänkt köpa godis innan den kom. MEn precis när vi skulle göra det kom den. Så jag är i stort sockerbehöv nu. Och dusch ! Eftersom jag stinker kyckling, enligt mig. :)

Men nu ska jag på toa. ;D Sen ska jag spela antingen sims eller Spore. Har inte riktigt bestämt det än. :p Puss och hej !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0