FM&FF

Hej !

Idag vaknade jag vid halv 10. En halv timme innan pappa skulle komma och hämta mig. Så jag fick lite brottom. Hann inte att äta upp all min frukost eller borstatänderna. Vilket hade varit väldigt skönt. 

Men just nu itter jag hemma hoss Farmor och Farfar och skriver. :) Kliar som fan på min fot ! Tror att jag är typ allergisk mot myggbett. När jag hade varit i tyskland en vecka hade jag fått ytyp tre myggbett var på fötterna. Och dom kliade och sen blev hela foten svulle. Det var inte kul. :( Fast det är tur att det inte är lika svullet nu. Men lite. :P
  Händer nog inte så mycket idag. Kommer nog mäst att sitta här, kolla på tv eller titta på när pappa och Farfar byter fönster. Eller så går jag och luktar på Farmors rosor. ;) Dom är ljuvliga. Rena näsorgasmen xD

Skriver nog mer senare idag. Om det händer något kul. Eller att jag bara får väldigt långtråkit. :P

Pussas. :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar:



Ja, jag tror man säger så. Det betyder puss och kram. :D

2008-09-13 @ 16:44:22
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0