Torsdag

Hej!

Idag var jga i stan med Johanna. Tog bussen från sjöbo vid tjugo över 10, det vill säga att jag gick upp alldeles för tidigt. :P Hoppade av vid högskolan, eftrsom Johann var och klippte sig på Locke ´n Roll eller var der rocke´n lock ? Sen gick jag och Johanna och kollade i några affärer, hittade inte så mycket. En pudersak på h&m. Sen gick vi och åt på donken, mumma. :D När vi var mätta bestämde vi oss för att ta en sväng till knalleland. Hittade inte så mycket där heller, eff par skor från Skopunkten. Sen åkte jag med Johanna och hennes mamma och handlade på Maxi. Fick köra vagn, scana och packa varor. ;)  Och sen åkte vi hem.

Väl hemma så sket allt sig, var tvungen att avinstallera det sista spelat eftrsom hela skiten kraschar när man startar det. Så efter att jag hade sprat några mappar och grubblat över om jag gör det rätta hjälper Joathan mig att trycka på avinsalleraknappen. xD Han bara "Andas, andas!" Hahaha, goa skit unge. Han hjälpte mig igenom det hela, till och med döden för mitt sims. Det är borta, eller jag kan ju ominstallera allt igen. Men då behövs alla skivor och alla skvorna är hos pappa.. Wihieeeeöööää. -.- Skit för hela slatnen.

Nu ska jag sova, och drömma om läskiga spöken som tar min dator ? (kollade nyss på Ghost Whisperer, uuurgh) Hähä, godnatt


Booooooohhh. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0