Tisdag

Hej, idag var jag och Johanna och simmade. Gick upp vid typ åtta, förtidigt. Och sen vid tjugo över nio tog vi bussen till svenljunga. Helt frivilligt. :P Simmade lika långt den här gånge, en halv km/500m/20 längder. Skulle nog ha kunnat simma mer, men fick ont i nacken..

Det är lite läskigt hemma nu, min frisör kan typ prata med andar. Medium snubbe. Och han kan känna andar genom levande personer. Så när jag var och klippte mig förra veckan frågade mamma om vi hade någon som var hemma hos oss. Han sa att det var det.. :S Det var skit tufft men samtidigt läskigt nu efteråt. Han sa en massa saker som hade hänt häma hos oss. Te.x att det droppar i någon panna, vi har ingen panna. Men haft och den läckte. :S Läskigt... och han frågade om vi hade någon källare och sa att vi inte kände oss ensama när vi är där nere. Och det gör man inte, blir skit skraj varje gång jag går ner.. Men vi fick iaf reda på att vi är hemsökta av ett gammalt par som bodde här för flera år sen. Läskigt.. 
   Glömde nästan det jag tänkte skriva när jag kom på att jag inte berättat om det jag skrev ovan. Hittade glassplitter på bordet idag... låter kanske inte så konstigt. Men jag har hittat sånt innan i en skål när jag skulle äta frukost. Det var tur att jag såg det, annars... :S Aja, ska smyga ner och skrämma livet ur mig nu. Eller så ska jag äta. :P Haha kankse skriver sen om jag ser något mer läskigt. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0