Söndag

Hej! Idag var det kalas igen, fast hemma hos mamma. Fick en kamera av mamma och Peter, ett halsband av Jonathan, 250 kr av peters föräldrar, 100 av morbror Peter och ett bio kort på 250 av mormor. :) Vi åt smörgåstårta och blåbärscheescake. Mummeli mumma ! :D

Sen åkte alla hem, då satte jag mig och gjorde engelska läxan tills imorgon. Vi ska redovisa om ett ord på P. Först tänkte jag ta Parrot, papegoja. Men det fanns inte så mycket information om det. Så mamma kom på att jag kunde ta pineapple, ananas. :) Så nu har jag en minuts lång redovisning om jag redovisar långsamt. :P
  Men nu ska jag plocka upp lite kläder och sedan gå och lägga mig. Sov så gott, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0