Lördag

Hej! Idag vaknade jag vid hakv 11 och gick ner och kollade på Camp Rock på Disney Channel. Sen åkte jag mamma och Jonathan tillstan och shopade lite. :) Köpte en kofta med spets, en kjol men hängslen som går att ta bort, en vitt linne allt från H&M och ett par lila tights från kapphal.och så var vi på något försäkringsbolag, då fick Jonathan en heiumballong, och fyra reflexer,fick en utav dom och mamma tog lite gratis suffs. Gratis är alltid bäst. :D
   Kom hem till pappap för en stund sen, då kunde man inte komma fram till datorn eftersom han bygger nytt kök så ligger alla nya delar i mitt rum. Men så snäller som han är så flyttade han på allt så att jag fick plats. Ska spela lite Harry Potter eller läsa snart, har inte riktigt bestämt mig än.. men läsning känns mer lockande. Sen om någon timme så ska jag duscha coh göra premierförmina nya kläder på kalas för min faster Annas man Pelle. :) Ha det bra ! Puss

                           
     

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar:



Ja, det tycker jag att vi ska göra. Vi kan väl ringas eller nåt?

2008-10-04 @ 18:32:32
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0