iPod

Hej! Idag har vi haft kalas för mig och pappa i förskott. :) Farmor, farfar, faster Anna, Pelle och kusinerna Wilma och Elias var där. Fick tre presentkort, två från Gina på 300 kr av faster Bettan & co. och Anna & co. Och ett från H&M av Farmor och Farfar, 500 kr. Och ett kort från Wilma som hon gjort själv. :D  Vi åt potatisgratäng och något kött, mumma ! Sen gick jag och Wilma och spelade Sims, vi gjorde deras hus. Blev hyfsat likt. Sparade när jag nästan var klar, men när jag skulle sänga av det så tryckte jag på nej hur dum får man bli ?! Fast iof så var det bara två rum jag hade gjort, och dom var relativt lätta. Och sen åt vi någon jätte god frukt tårta och godis. :D

Just nu sitter jag och lyssnar på min blåa iPod. :D Ska nog hitta lite mer musik att ladda ner, kan jag inte få lite tipps? ;) haha.  Puss puss
     
Min iPod

Kommentarer
Postat av: Johanna

Svar: Menar du om jag fick buketten? Den fick jag. :D

2008-10-12 @ 11:07:35
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0