Hurra hurra hurra !

.... i förskott :D

Idag så vaknade jag av att någon sjöng "ja må du leva" för mig. :D Det var pappa och Oscar medfrukost och presenter. Fick hundra kronor av Oscar, han är sämst på presenter, och en blå iPod nano i nyaste modell ! :D Skit tuffig. 
  Och när klockan är 15,39* så ska vi ha kalas för mig och pappa. Då blir det mer skojsigt...

Igår var det sista dagen på praon, var sorgligt när jag skulle gå. Fick en kram av en ur kullig kille. :) Kommer att sakna dom.
  Igår träffade jag också Annika,en tjej pappa träffar. hon var jätte trevlig och skrattade åt nästan allt. xD

Nu ska jag fortsätta att klura lite med min iPod. :) Ha det bra och glöm inte att på onsdag är det min födelsedag.... 

  
                                            
*jag fyller 15 på onsdag och pappa fyller 39 på måndag. Därav tiden. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0