Fredag - redan ?

Hej sitter hemma och är trött och har ont i hela kroppen. Därför kan jag sitta här, är nämligen hemma. Har inte haft ork att skiva något i bloggen, eller ens sitta vid datorn. Men idag har jag inget planerat. Sova och läsa b.la. :) Men innan jag går och gör det, eller ligger ? Så tänkte jag skriva lite om vad som hänt denhär veckan.

Tisdag

Då var jag och Johanna och simmade efter skolan. Simmade en halv km/500m/20 längder. :D Skit jobbigt men samtidigt roligt. Har aldrig tyckt att simma är kuligt, men nu när man fick bestämma sin egen takt så gick det mycket bättre. :) Efter det så jag vi till maxi och fuskade lite.. köpte nämligen en geisha. Fy fy. :P Sen åkte vi hem.

Onsdag

Tja, då kan jag hem och kollade på top model 5 eller 6, kommer inte ihåg. Sen så åkte jag in till stan och dansade. Hade en vikarie, Marie eller något. Med henne så dansade vi street. Roligt, men svårt. Kände mig som en höna eller som om jag stod och pumpade en cykel. xD Fyllde förresten år då. Är 15 nu. :D :D Haha, glömmer det ibland. Fick inget eftersom jag fick alla mina presenter i lördags och söndags. :)

Torsdag

Igår mådde jag ganska kasst. På morgon i skolan så tränade vi inför våran dansdag som var igår kväll. Vi dansade bugg, foxtrot (lång,lång, kort,kort) och vals. Det var jobbigt eftersom jag hade träningsvärk efter simmningen och dansen i onsdags. Men det gick nog bra ändå. :) Sista lektionen vi hade var musik. Mådde så j*vla dåligt då, hade så ont i magen att det inte var sant, jo det var det.. :P Men vi bilnade band, hamnade men Johanna, Robin VM, Marcus och Andreas C. Och vi (dom) valde Proud Marry. :) Sen på kvällen var det danas som gällde. Dansade mycket och med många och blev trött och svettigt. Precis som det ska vara. Kul som fan var det ifa. :)

Så, nu har jag skrivit om det mästa och hade tänkt mig att jag skulle krypa ner i sängen och läsa. Ha det bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0