Bada

Hej !

Idag var jag i skolan, som vanligt. På idrotten så simmade vi efter en planeringsgrejs vi hade gjort före. Det vra ganska kul, gjorde det inte så jätte svårt men ska nog ändra lite mer i det så att det blir intensivare. :) 
   Innan idrotten så skulle jag lämnat pengaran til naprapaten, men han var upptagen så jag gick och lämde dom hon idrottslärarna. Sen efteråt fick jag dom va en tjej och märkte att det saknades 200 kr. Så jag gick för att kolla om dom låg inne hos idrottslärarna, men dom var ju såklart nere och åt. Men sen så fick jag dom. :)
  Hade ockås syo-möte (vägledningsgrejs till gymnasiet) med Pia. Tror att jag ska gå Barn och fritids pogramet på Almås i borås. :)

Nu ska jag starta Spore och hämta min very heavy väska. Har bara tunga boker i den, eftersom vi praoar nästa vecka så behöver jag dom för att läsa på till proven, jobbigt..


                                                                                  

Gott. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0