Söndag

Hejsan!

Idag har jag vaknade jag och kom på att imorgon börjar skolan igen, då började tänkarna rulla iväg. Bl.a till gymnasievalet. Men inte om själva valet för det vet jag redan vilken linje det blir. Utan om hur jag ska bo, fast det har och också bestämt mig för. Mina funderingar var hur jag skulle berätta för mamma om mitt val. För att mitt val är att flytta till pappa. Och det står jag helt fast vid. Men jag vet inte rikigt hur jag ska säga det. Har inte tänkt så mycket på det innan. Det var i lördags när vi åkte förbi Almåsskolan. Mamma sa att det var nära från bussen. Men jag tänkte... jag kankse inte åker någon buss. Iaf inte den bussen hon menade. Åh, kankse inte låter så jobbigt att säga det till henne. Men i mitt huvud gör det de.

Men ska äta nu. Ha det bra. :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

jobbigt :/

2008-11-03 @ 18:23:07
URL: http://linneaimoghult.blogg.se/
Postat av: jenny

vad ska du gå ? :P

2008-11-05 @ 07:45:27
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0