Måndag

Godkväll på er! Har precis kolla på cityakuten och under 3 fjädedelar åt jag på en clementin. Haha.

Idag har jag varit med Fia. Men innan det så var jag i skolan, förvånade?  Hade bla. glosförhör i engelska. Eller det var en tävling. Vi har delat in klassen i två grupper och så räknar vi ihop resultaren och den gruppe som har lägst resultat kommer att bjuda den andra gruppen på fika. :)

Efter skolan hängde jag med Fia hem, kollade in deras nya kök. Riktigt snyggt. Sen så kollade vi på Hannah Montana på barnkanalen (ej dubbad). Sen åt vi och kollade på Topmodel 7. Efter det så gick vi och sjöng singstar. Van faktiskt två gånger. :D Sen så fick jag följe utav henne och Sabiha och Linn hem. Fast innan vi mötte Linn och Sabiha så skrämde tåget skiten ur oss. Fyfan va rädd jag blev. Men samtidigt kunde jag inte sluta skratta, adrenalinkick. :P

Nu ska jag gå och borst tänderna och tvätta mig, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0