Söndag

Hej! Vaknade för en halvtimme sen, precis när julkalendern hade börjar. Perfekt. ;) Är väldigt trött och jag tror att jag kommer att vara ännu tröttarepå torsdag då jag kommer tillbaka tillskolan. Har en massa föreställningar denhär veckan, och idag ska vi öva men teatern. Det är nämligen en pjäs som vi ska vara med och dansa i. Så idag ska jag vara på GustavAdolvs församlingshem kl. 3 - 6, imorgon från kl 12- 9 och tisdag och onsdag från kl. 7.40- 8. Det är extremt långa dagar! Kommer att vara helt död på torsdag. Hoppas att det blir roligt...

I fredags skulle jag ha gjort klart mitt nationella prov i tyska eftersom jag inte kunde göra det på torsdagens tyskalektion då jag var hos tandläkaren. Men jag glömde det fullständigt, villkent inte är så bra. :/ Efter skolan packade jag som en jude, ska vara hos pappa till onsdag. Sen åkte jag hem till farmor och farfar, där var också mina kusiner Wilma och Elias. Vi bakade röda lussekatter och gröna bullar. :p Och så gjorde vi en massa figurer med marzipan, gav bort alla mina till Wilma. Sen sov vi där över natten.

På lördagen så väckte dom mig tidigt, redan kl 7.10 för att se på julkalendern. Men den började ju inte förren 9. Så jag somnade om. :P På kvällen så åt vi julbord på hofasnhäs café, var inet så jätte mycket jag gillade. Mäst prinskorven och rödbetssalladen. :P Och risalamalten, kommer det från Malta? :S
Sen gick vi hem till farmor och farfaroch sen åkte vi hem.

Nu ska jag spela sima, har haft lusten för det hela veckan! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0