Bra vs. dåligt

Hej!

Tänkte precis skriva om hur dålig jag är på att lägga mig tidigt, men precis när jag skulle skiva det kom jag på att jag nästan bara skriver saker som är dåliga. Så jag tänker inte berätta om allt detdåliga som har hänt idag, utan allt det jag är bra och som jag är bra på.

Idag har jag borstattäderna direkt efter frukost. Sen har jag kollar på när oscar spelade Pince of Persian på sitt xbox 360 och hjälp honom att klara av en uppgift.
  Jag vann när vi spelade Trivial Pursuit, jippi! Var ioförsig med barn frågor som var ganska lätta och pappa hade vuxen frågorna, men för att göra det rättvisare så svarade jag på frågorna på båda sidorna. Efter det spelade jag sims och gjorde ett bög-par, jag är så stoltöver mig själv. Adopterade också ett barn som heter Helmer. Jag inredde skit snyggt i deras lägenhet. tja, det var nog allt bra jag gjort idag. Nej, jag bäddade min säng. :D

Hahaha, blev kanske inte ett så bar inlägg men skit samma. Det är kul att skriva. Ska spela sims nu, kan til lite kort på böglägenheten om ni vill se den.

sofia säger: Puss&hej! 

Kommentarer
Postat av: jenny

jenny säger: hej på dig!

2008-12-27 @ 23:47:56
URL: http://jennyjonsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Är så stolt över dig min kära dotter!! =)



Massa kram!

Ses i morrn!

2008-12-27 @ 23:50:07
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0