Torsdag - träningsvärk

Hej !

Idag har det varit en lång lång dag ! Vaknede i morse och hade världens träningsvärk, sen så i skolan hade vi långa lektioner. Trodde att vi slutade när lektionen innan lunch var slut. -.- Tur som jag har så hade vi inte idrott eller dans idag, hade aldrig klarat va det..

Har precis ätit lasange och är propmätt ! Ska plocka upp alla mina kläder som ligger på golvet, den är stoor. *mäter mer händern* Och sen ska jag nog ge mig på lite matte uppgifter och läsa biologin. :)
 
Jo och inanna jag åt snackade jag med min tyske vän Lena. Hon hade fått en ny i klassen, han hette Jelko och var väldigt gullig. :P Hahahah, konstigt namn...


PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0