Onsdag

Idag har jag varit i skolna, har inte varit det på 10 veckor. Tänkte skriva lite om det men först ska jag tipsa om en bok jag läser just nu.
    Den heter "Den störsa kärleken" Och författaren är Danielle Steel. Har inte kommit så långt, men det handlar om Taitanic, och en familj som splittras när den gur under. Lovar er att det inte går att hindra tårarna. Det är så hämskt, men på det sättet att det inte går att sluta läsa. :( Siter nu snörvlar och har fortfarande svårt för att andas normalt efter det jag läst. 

Men nu till lite roligare grejer, skolan idag... Det kändes inte som om man varit borta i 10 veckor, snarare typ 3.  Hade en soft dag med bara en vanlig 40 minuters lektion, hade väldigt mycke rast men det är bara idag. Imorgon ska vi ha full dag med alla lektioner. :)

Nu ska jag sätta mig och ta fram min engelska lexikon och skriva så att pennan glöder. Fast jag tror inte det kommer att bli så mycket, har mega mensvärk. :(
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0