Lördag

Hejhej !

Idag är det varm och soligtså jag, pappa och Oscar ska till djurparken. :D Hahaha

Vaknde vid halv 11 och åt frukost. Sen har jag typ suttit här. Började skriva med Fia. Kom på att vi har sagt att vi ska börja spela på våran familjer på The sims 2, men det går inte längre.. För förra veckan när jag skulle spela det så fanns inte det kvateret dom var i ! :( Blev jätte arg men sedan har jag inte tänkt så mycket på det. Men nu när jag skrev det till Fia så kom jag på att allt var borta.. Alla mina familjer jag suttit och spelat dag och natt på med Fia och min familjer jag har följt från barnsben till vuxna. Allt är borta !! Fast jag har for mig att det kvateret finns kvar i mappen på daton. Men jag vet inte.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0