Fredag - äntligen

Hejsvejs !

Äntligen säger jag bara, läsårets första helg. :D

Idag var det inte en så lång dag, hade bara 4 lektioner, den sista (och längsta) var inställd. Så jag tog 20 över ett bussen. Den går inte in till hillared, men som tur är så bor jag inte långt ifrån en annan hållplats. Johanna hoppade av med mig och förlde mig hem. :D Där hemma satt vi typ i min säg från typ 2 till typ halv 4 och snackade och hade allmänt roligt. ;) Sen så följde jag med Johanna en bit när hon gick hem. Det gick mycket förtare dit än tillbaka. xD

Nu har jag kollat på Pongo och de 101 dalmatinerna på Disney Channel men Jonathan och åt popcorn och sånnadär böjda nötter som jag inte vet hur de stavas. :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, chatta och äta antar jag. :) Bloggar inte mer idag så godnatt och Puss :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var trevligt idag. :D

2008-08-22 @ 21:12:24
URL: http://johannnaolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0