Tisdag

Hej!

Idag så har det inte hänt så mycket kul. Hade fotografering men världens tråkigaste fotograf.. Super tråkig! Hade också idrott sista lektionen, sprang 15 invervall varv i sinnenaspark utanför Almås. Gick bättre an vad jag hade förväntat mig. :)
  Efter skolan när gick jag och en kompis i klassen och köpte godis i kiosken på Södra torget så kom det fram en skummig tant till mig och frågde om hon fick låna en 20 lapp. Fattade inte först vad hon sa, men efter ett antal upprepningar sa jag nej. Haha. Visste inte riktigt vad jag skulle göra. Läbbigt..! 

Ska snart gå och borsta tänderna och gå och lägga mig. Imorgon så ska vi ha diagnos i Engelska och måste börja en timme tidigare. Jobbigt, hade behövt ha en liten sovmorgon nu. Tur att dom tre sista dagarna går med raketfart! :D Dom gjorde det förra veckan iaf. :P

Godnatt!

Rakertfart. hihi :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0