Wrrooooooo!

Hej!

Vaknade precis, trodde att jag skulle sova längre eftersom jag inte somnade förrens kl 3 inatt.
  Vet ni vad som hände mig igår? Jo, tre små loppar dansa tango i mitt hår. Eller inte.. men min dator gick igång av sig själv en halvtimme efter att jag stängt av den! :O Trodde att hjärtat kulle skrumpna ihop och trilla ner i tårna! Hahaha, men fy f*n va rädd jag blev! Stängde av den röda lampan på kontakt grejen och gick motvillaigt och la mig sen. Då började jag såkart att föreställa mig hur jag hör att det knäpper från den röda knappen och sen Wrrroooo så går datorn igång igen. Måste sluta att tänka så mycket. :) Men läskigt var det!

Blev inte klar med bilden igår, orkade inte med den mer eftersom det inte blev som jag ville att det skulle bli. Men idag, då måste den nog bli klar! :)

Ska gå och äta frukost och sen rita lite hoppas jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0