Vaktis

Hej!

Sitter vid mammas dator och är barn och hundvakt medans hon är i sexdrega och handlar lite. Ska vara vkt i kväll igen, stackars mig! Men förhoppningsvis så kommer det nog att gå bra.

Vaknade jätte sent idag! kl 12, då Jonathan kom in och frågade om jag ville spela sims med honom. Hahaha. Det är omöjligt att vakna tidigare. Tror att det berör på sängen och kanske att det är så svlart inne på mitt rum. Fast ibland kan det bli lite för svalt, is kallt nästan!

Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på, spela sims med Jonathan. Det lovade jag igår och måste verkligen göra det hur tråkigt det än är! För det är tråkigt att spela med hans familjer, dom är ganska udda! Haha

nu har jag inget mer att skriva tror jag. Hejdå! 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Åh, vad lyxigt! Jag hade inte haft något emot att också få sluta så tidigt! ;D Haha!



Jag börjar 11.50 på måndagar, 08.00 på tisdagar, onsdagar och fredagar och på torsdagar börjar jag klockan tio.



Ha det superbra!

Kram!

2009-10-24 @ 17:25:24
URL: http://www.johannajagendal.se
Postat av: Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Åh, tack så mycket! Jag blir så himla glad av att höra sånt! Tusen tack! :D



Kram! /Johanna

2009-10-25 @ 11:39:58
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0