Ett två tre fyr, sudd sudd sudd sudd!

Hej!

Sitter och ritar. Märkte att jag suddar i takt till musiken. Haha. Längtar tills jag börjar sudda alla blänkningar. Burkar alltid göra det sist eftersom det är så kul. :P Hehe, sparar det roligaste till sist.

Har inte spelat något sims alls idag, kollade på Förhäxad istället. Får se om jag hinner spela lite innan jag åker till Faster Anna, som jag äntligen blivit vän med! ;) På facebook, tänk att det tog så lång tid innan vi blev vänner. Höhö. 

Sitter som sagt och ritar och lyssnar på disney klassiker. Är det bara jag som får rysningar och nästan blir tårögd när jag lyssnar på Pocahontas låtarna? Fast låterna är på engelska, synd. Att lyssnar på dom, och även kolla på filmerna är mycket bättre tycker jag. Kanske för att man är van vid det? 

Nu måste jag fortsätta, vet inte hur länge jag orkar sitta uppe. Måste iaf bli klar med bilden idag. :) Blir lite nervös när jag tänker på den.. 

Godnatt!  

Förresten, fy var hungrig jag är! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0