Ensam hemma

Hej!

Sitter hemma i lägenheten alldeles ensam. Pappa sitter just nu på ett flygplan ner till Tunisien. Sa till honom i morse innan åkte att jag hoppasdes att han skulle ha det riktigt tråkigt, hehe. ;) Fast egentligen så hoppas jag ju såklart att han kommer att ha det skönt och att han få spela så mycket golf att när han väl ser en golfboll efter en veckas spelande så kommer han att spy! :D Haha.

Själv så är jag kvar här i lägenheten och idag har jag tänkt att rita en massa, spela sims och äta nudlar!!!! :) 
  Imorgon så ska jag hem till min Faster och mina kusiner och sova över tills på fredag. Var väldigte länge sen jag sov hos dom. Typ 2 år sen kanske, om inte mer? :O 
  På fredag så ska jag hem till mamma igen, och någon gång under helgen så ska jag vara med Plutt. Hoppas jag, man vet aldrig riktigt. :) <3  

Nu så ska jag rita en stund, sen så ska jag koka nudlar och kolla på förhäxad. Sen så ska jag rita en stund igen eller kankse spela sims. Hur som helst så måste jag nästan bli klar med bilden idag. :)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0