Död.

Hej! 

Sitter inne på Oscars rums just nu, min hårdisk kraschade i torsdags. :( Ska nog få en ny till helgen.

Idag så började vi vid 9, skönt. Mötte upp johanna innan skolan vid resecentrum eftersom vi börjar samtidigt. 
   När skolan börajde så hande vi fört klassföreståndar tid, sen idrott. Varden jobbigade lektionen i idrott vi haft än så länge, boxning! 
  Sen var det lunch och till sist BKF i två timmar. Fick även tillbacka ett prov vi hade på ULSen igår. Fick VG! Det var bara jag och en till i klassen som fick det. Superroligt! :D :D :D :D


Nu så ska jag spela sims, sen lite senare så måste jag skriva på mitt reportage i svenskan. Ska skickas in på fredag senast.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Ann

Grattis till ett kanonresultat!!



Kram från mamma

2009-10-07 @ 15:20:28
URL: http://annsann.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0